„A kaczory nie gęsi…”

„A kaczory nie gęsi…”

„Kaczory” wyszły spod strzech i z internetu poza polskie granice. Irlandzkie Ryanair, największe tanie linie lotnicze w Europie, od kilku dni reklamują się w polskich gazetach hasłem parafrazującym słynne „… iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają” – „Polacy nie kaczory i Ryanairem latają”. Oczywiście nie chwyciłoby, gdyby nie wyborcze wyniki. Tylko czy reklama nie przyniesie więcej szkody niż pożytku, skoro strony internetowe z dowcipami na „kacz…” już zamknięto? Czekać na embargo dla Ryanair? Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2005, 48/2005

Kategorie: Przebłyski