Biedronka i polskie produkty

Biedronka i polskie produkty

„Stawiamy na polskie produkty”, chwali się sieć marketów Biedronka, należąca do portugalskiej firmy Jeronimo Martins. Polskie produkty to np. „Flaki po zamojsku” czy „Gołąbki w sosie pomidorowym”. Już mieliśmy te pyszności w koszyku, gdy coś nas podkusiło, żeby sprawdzić, któż to je wytwarza. No i okazało się, że patriotycznie reklamowane produkty to dzieło firmy HJ Heinz Polska, należącej do amerykańskiego koncernu HJ Heinz Company, założonego na przedmieściach Pittsburgha w 1869 r. przez pana Henry’ego Johna Heinza. Tak to portugalsko-amerykański biznes przez żołądek trafia do polskiego serca. Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 13/2009, 2009

Kategorie: Przebłyski
Tagi: Przegląd