Kali z mediów

Kali z mediów

„W sprawie Amber Gold państwo, jego instytucje finansowe nie zdały egzaminu”, grzmią media. A czy przypadkiem one same nie są współwinne? Czy dziennikarze nie czują dyskomfortu, czytając na swoim branżowym portalu: „Z 20-milionowego budżetu reklamowego Amber Gold aż 11,9 mln zł przypadło na prasę, z czego 2,9 mln zł na »Rzeczpospolitą« (Presspublica), 2,6 mln zł na »Gazetę Wyborczą« (Agora), 1,6 mln zł na »Polskę« (Polskapresse)…”. A do tego jeszcze tygodniki… Widać, że pieniądze z reklamy nie miały przykrego zapachu. Nawet gdy płynęły z Amber Gold. Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2012, 34/2012

Kategorie: Przebłyski