Czy kampania przedreferendalna adresowana do młodzieży była cool i w porzo?
PRO Paulina Chylewska, Redakcja Sportowa TVP Język tej kampanii, przynajmniej w jej końcowej fazie, był w porzo. Mówiono bardzo prosto i zrozumiale, co dostaniemy, czego nie dostaniemy. W tej płaszczyźnie przekaz propagandowy trafiał chyba do młodzieży. Była to jednak kampania ogólnonarodowa, a nie wyłącznie młodzieżowa. KONTRA Agnieszka Wrembel, Agencja Reklamowa Wizard Nie powiedziałabym, że była cool. Była to kampania zauważalna, ale nastawiona wyraźnie na „tak”, a ja jestem przeciwnikiem naszej akcesji. Plusom poświęcono bardzo dużo miejsca, tymczasem moim zdaniem, nie wszystkie informacje „pro” były w porzo, czyli prawdziwe. Bardziej podobała mi się kampania w MTV Polska, bo zachęcała do głosowania, ale nie mówiła ani tak, ani nie. To było lepsze dla młodzieży. Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint