Mediowe antydomy

Mediowe antydomy

Domy mediowe to instytucje, które w założeniu mają oferować klientom kompleksową realizację kampanii reklamowej w różnego rodzaju mediach. W dzisiejszych czasach dom mediowy zakłada każdy, kto o reklamie choćby słyszał. Mnogość tego rodzaju przybytków nie przekłada się jednak na jakość oferowanych przez nie usług. Ot, choćby dom mediowy Starcom, odpowiedzialny za zalanie krajowych czasopism oraz ulic siermiężnymi plakatami informującymi o zmianie nazwy sieci Era. Czy autorom tej kampanii przyświecała jakaś głębsza myśl? Z pewnością była to myśl o tym, co zrobią z kasą tak lekko zarobioną na Erze. Innym przykładem reklamowej antydziałalności jest dom mediowy Macroscope OMD. Instytucja ta wsławiła się umieszczaniem w krajowych czasopismach rozkładanych po wielokroć quasi-plakatów, w których stara się przekonać polskiego konsumenta, że krajowe piwo Żywiec faktycznie jest piwem. Kto choć raz pił piwo inne niż polskie, ten wie, jak prawdziwe piwo smakuje i że nawet umieszczenie w gazetach reklamy Żywca wielkości „Bitwy pod Grunwaldem” nie zmieni smaku polskich piwnych eksperymentów. Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2011, 23/2011

Kategorie: Przebłyski
Tagi: Przebłyski