Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego warto wykupić subskrypcję?
Subskrypcja umożliwia szybki, łatwy i wygodny dostęp do naszych treści: zarówno do najnowszych tekstów, jak i do bogatego Archiwum „Przeglądu”.
Czym różnią się poszczególne pakiety?
Pakiety pozwalają wybrać między miesięczną płatnością odnawialną a opłacaniem całego roku subskrypcji z góry. Ta pierwsza możliwość pozwala tanio przetestować naszą ofertę, ta druga przeznaczona jest dla stałych Czytelników. Wybór subskrypcji rocznej oznacza też oszczędność w stosunku do opłat miesięcznych.
Czy subskrypcja odnawia się automatycznie, jeśli z niej nie zrezygnuję?
Tak, każdy pakiet subskrypcji, zarówno „1 miesiąc”, jak i „12 miesięcy” odnawia się automatycznie na koniec okresu rozliczeniowego, o ile wcześniej użytkownik z niej nie zrezygnuje.
Czym się różni zakup subskrypcji od e-prenumeraty?
Są to dwie odmienne i rozłączne usługi. Prenumerata oznacza zamówienie każdego kolejnego numeru „Przeglądu” w formacie PDF (elektronicznym), ale nie daje dostępu do tekstów archiwalnych. Wykupienie subskrypcji Archiwum pozwala natomiast czytać teksty ze wszystkich już wydanych numerów „Przeglądu”.
Mam wykupioną e-prenumeratę na sklep.tygodnikprzeglad.pl, czy mogę w jej ramach korzystać z dostępu do Archiwum?
Nie, są to dwie osobne usługi. Wykupienie jednej nie oznacza automatycznie wykupienia drugiej.
Jak mam wykupić subskrypcję Archiwum?
Proces wykupienia subskrypcji jest następujący:
-
-
- Będąc na stronie tygodnikprzeglad.pl, należy podświetlić zakładkę „Archiwum” w menu głównym.
- W rozwijanym menu należy wybrać opcję „Pakiety dostępu”.
- Na kolejnym ekranie należy wybrać rodzaj subskrypcji: miesięczną albo roczną.
- Po zapoznaniu się z opisem subskrypcji należy wybrać przycisk „Wybieram i zamawiam”.
- Kiedy pojawi się formularz, należy wypełnić wszystkie niezbędne pola, zaznaczyć konieczne zgody oraz wybrać przycisk „Kupuję i płacę”.
- Następnie należy podać dane karty kredytowej oraz wybrać przycisk „Zapłać i zapisz kartę”.
- Po opłaceniu subskrypcji zostanie ona aktywowana, a Archiwum stanie się dostępne.
-
Co zrobić po wykupieniu dostępu do Archiwum?
Aby przeglądać Archiwum, należy:
-
-
- Będąc na stronie tygodnikprzeglad.pl, należy podświetlić zakładkę „Archiwum” w menu głównym.
- W rozwijanym menu należy wybrać „Moje konto”.
- Na kolejnym ekranie należy podać wybrane przez siebie login i hasło.
- Po zalogowaniu się należy kliknąć zakładkę „Archiwum” w menu głównym.
- Następnie należy wybrać rok, w którym został opublikowany poszukiwany numer.
- Kiedy pojawią się wszystkie numery z danego roku, należy wybrać okładkę poszukiwanego numeru.
- Następnie na ekranie pojawią się wszystkie artykuły z danego numeru, należy wybrać ten, który chce się otworzyć.
-
Aby znaleźć wszystkie teksty na dany temat lub określonego autora, można skorzystać z wyszukiwarki. W tym celu należy wpisać poszukiwaną frazę w okno dialogowe znajdujące się u góry strony oraz kliknąć przycisk „Szukaj”.
Co, jeśli zapomnę hasła lub chcę je zmienić?
Aby zmienić, hasło należy:
-
-
- Będąc na stronie tygodnikprzeglad.pl, należy podświetlić zakładkę „Archiwum” w menu głównym.
- W rozwijanym menu należy wybrać „Moje konto”.
- Na kolejnym ekranie należy wybrać przycisk „Nie pamiętasz hasła?”.
- Następnie należy podać ten sam adres e-mail, którego używało się do założenia konta, oraz wybrać przycisk „Zresetuj hasło”.
- Na podany adres e-mail przyjdą instrukcje dotyczące resetu hasła.
-
Na jakich urządzeniach mogę czytać teksty z Archiwum?
Lektura tekstów z Archiwum wygląda identycznie jak lektura wszystkich innych tekstów na stronach tygodnikprzeglad.pl. Można zatem uzyskać do nich dostęp z komputera, laptopa, tabletu lub telefonu, które są podłączone do internetu.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dostęp do treści archiwalnych jest natychmiastowy.
Czy po wykupieniu subskrypcji mogę korzystać z Archiwum nie tylko na jednym urządzeniu?
Tak, z subskrypcji można korzystać na dowolnej liczbie urządzeń.
Czy subskrypcja odnawia się automatycznie, jeśli z niej nie zrezygnuję?
Tak, każdy pakiet subskrypcji, zarówno „1 miesiąc”, jak i „12 miesięcy”, odnawia się automatycznie na koniec okresu rozliczeniowego, o ile wcześniej użytkownik nie zrezygnuje z subskrypcji.
Jak mogę zrezygnować z subskrypcji?
Z subskrypcji, zarówno miesięcznej, jak i rocznej, można zrezygnować w każdej chwili, wybierając stosowną opcję w swoim profilu użytkownika.
-
-
- Po zalogowaniu się należy w menu głównym na stronie tygodnikprzeglad.pl wybrać pole „Archiwum”.
- W rozwijanym menu należy następnie wybrać pole „Moje konto”.
- Na nowym ekranie, w menu po lewej stronie, należy wybrać pole „Moja subskrypcja”.
- Na kolejnym ekranie w sekcji Akcje należy wybrać przycisk „Anuluj”.
- System potwierdzi dokonaną czynność komunikatem: „Twoja subskrypcja została anulowana”.
-
Rezygnacja będzie skuteczna od następnego okresu rozliczeniowego, czyli, zależnie od wybranego pakietu, po upływie miesiąca lub 12 miesięcy od momentu opłacenia usługi.
Co stanie się z zakupionymi treściami, gdy anuluję subskrypcję?
Rezygnacja z subskrypcji będzie oznaczać brak dostępu do Archiwum „Przeglądu” i znajdujących się w nim treści.
Mam wykupiony dostęp do Archiwum, czy mogę otrzymać pliki PDF tygodnika?
Nie, Archiwum pozwala przeglądać teksty na stronie internetowej.
Czy w przypadku rezygnacji z subskrypcji Archiwum otrzymam zwrot środków za numery niewykorzystane?
Nie. Wykupienie subskrypcji oznacza dostęp do tekstów publikowanych przez przeszło 20 lat w kolejnych numerach „Przeglądu”. Dopóki subskrypcja jest wykupiona, można w sposób swobodny przeszukiwać Archiwum i czytać znajdujące się w nim teksty. Kiedy subskrypcja zostaje anulowana, Użytkownik traci dostęp do tych treści.
Czy za dostęp do Archiwum mogę zapłacić przelewem tradycyjnym?
Nie, system dopuszcza jedynie płatność przy użyciu karty płatniczej, ponieważ jest to płatność subskrypcyjna.
Czy za dostęp do Archiwum można zapłacić kartą kredytową wystawioną przez bank zagraniczny?
Tak, system nie czyni rozróżnienia między kartami polskimi i zagranicznymi.
Jak mogę otrzymać fakturę?
Aby otrzymać fakturę, w chwili składania zamówienia należy wypełnić pola: Nazwa firmy oraz Numer NIP. Jeśli nie zrobiło się tego w chwili dokonania pierwszego zakupu, a chce się otrzymać fakturę za przyszłe zamówienia, należy uzupełnić te same dane w sposób następujący:
-
-
- Po zalogowaniu się należy w menu głównym na stronie tygodnikprzeglad.pl wybrać pole „Archiwum”.
- W rozwijanym menu należy wybrać pole „Moje konto”.
- Na kolejnym ekranie należy wybrać pole „Kokpit”, a następnie opcję „Zarządzać opcjami dostawy i płatności”.
- Na kolejnym ekranie należy kliknąć ikonę edycji obok sekcji „Adres rozliczeniowy”.
- Następnie należy wpisać nazwę firmy oraz numer NIP.
- Dalej należy oznaczyć pole „Zaktualizuj adres rozliczeniowy dla wszystkich przyszłych odnowień moich aktywnych subskrypcji”.
- Na zakończenie należy kliknąć przycisk „Zapisz dane”.
-
Faktury wysyłane są automatycznie na podany przy zakładaniu konta adres e-mail.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację lub zadać pytanie?
Wszelkie reklamacje oraz zapytania prosimy kierować na adres: archiwum@tygodnikprzeglad.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
-
-
- oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej),
- przedmiot reklamacji,
- okoliczności uzasadniające reklamację.
-
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.