Bo obraz jest wart więcej niż tysiąc słów

Bo obraz jest wart więcej niż tysiąc słów

Wideo reklamowe nie jest narzędziem, tylko formą komunikacji – przekonuje Magdalena Daniłoś, autorka książki „Video marketing nie tylko na YouTube”. Komunikacji, która rządzi się swoimi prawami. Dziś nie jest sztuką nakręcić filmik, wystarczy do tego telefon. Jak jednak sprawić, by spot skutecznie budował rozpoznawalność naszej marki?

Nieskończone możliwości oferują tutaj media społecznościowe, zwłaszcza platformy YouTube, Facebook oraz Instagram. Jest jeden warunek: trzeba wiedzieć, jak za pomocą obrazu opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest rekomendowana przez PRZEGLĄD książka „Video marketing nie tylko na YouTube”, dostępna na Helion.pl.

Wydanie:

Kategorie: Aktualne, Książki

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy