Placówki Poczty Polskiej bezprawnie utrudniają przyjmowanie zamówień na prenumeratę PRZEGLĄDU, np. odsyłając zainteresowane osoby do Internetu.
Prosimy Czytelników, Sympatyków i wszystkich ludzi dobrej woli o zgłaszanie takich przypadków pod adresem kolportaz@tygodnikprzeglad.pl. Będziemy interweniować!
* * *
Poczta Polska wyjaśnia
Tygodnik PRZEGLĄD – od początku okresu przyjmowania przedpłat na prenumeratę na rok 2020 – znajduje się i znajdował w cennikach i ofercie Poczty Polskiej zarówno w placówkach pocztowych, jak i na stronie internetowej spółki: https://prenumerata.poczta-polska.pl/
Przedpłaty na ten tytuł przyjmowane były i są w całym kraju w urzędach pocztowych, przez listonoszy oraz przez stronę internetową Poczty Polskiej.
W zgłaszanych nam przez wydawcę tygodnika PRZEGLĄD incydentalnych przypadkach błędów w przyjmowaniu prenumerat, wyjaśnialiśmy i weryfikowaliśmy na bieżąco zgłoszenia oraz przypominaliśmy pracownikom zasady prawidłowej obsługi systemu przyjmowania prenumerat. Przepraszamy za te incydentalne sytuacje.
Justyna Siwek, rzecznik prasowy Poczty Polskiej SA
Domyslam sie, ze PP chetnie przyjmuje zamowienia na prenumerate Naszego Dziennika i Gazety Polskiej. Nalezy przypominac PP, ze jest na uslugach wszystkich obywateli RP (nawet szerzej – wszystkich, ktorzy chca korzystac z jej uslug), ze winna byc neutralna swiatopogladowo i ze nie moze byc narzedziem w rekach partii politycznych i KK. Wynika to z Konstytucji RP i z aktow prawnych nizszego rzedu (ktore nie moga byc niezgodne z Konstytucja).