Regulamin publikacji reklam i ogłoszeń
Autor:
Przegląd
|
15 października, 2015
Regulamin publikacji reklam i ogłoszeń
w tygodniku „Przegląd” i na stronie internetowej www.tygodnikprzeglad.pl
- Zamawianie i zamieszczanie reklam i ogłoszeń w tygodniku „Przegląd” oraz banerów reklamowych na stronie internetowej tygodnikprzeglad.pl jest dokonywane w oparciu o niniejszy Regulamin, który zakłada, że Reklamodawca zapoznał się z Regulaminem i akceptuje przedstawione w nim warunki.
- Podstawą do zamieszczenia reklamy w tygodniku „Przegląd” lub na stronie internetowej jest zamówienie w formie umowy lub zlecenie reklamowe podpisane przez osobę upoważnioną, określające termin, format i miejsce umieszczenia reklamy, termin dostarczenia materiałów, cenę oraz warunki płatności.
- Reklamodawca zapewnia, że dostarczając materiał reklamowy, nie popełnia czynu nieuczciwej konkurencji, nie narusza praw autorskich, wydawniczych, praw własności ani dobrych obyczajów, praw do wizerunku i innych dóbr w przypadku dostarczania tekstów i materiałów ilustracyjnych (fotografie, rysunki itp.), dysponuje zgodą autora na rozporządzanie jego dziełem w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
- Istnieje możliwość zamieszczenia nietypowych form reklamy w postaci insertu, wkładek oraz artykułów sponsorowanych. Termin i forma każdorazowo muszą być uzgodnione z Biurem Reklamy.
- Redakcja ma prawo odmówić przyjęcia do realizacji materiałów nienadających się do publikacji z powodu złej jakości lub nieodpowiadających warunkom technicznym.
- Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych reklam i ogłoszeń, może odmówić publikacji reklamy, ogłoszenia, insertu, artykułu sponsorowanego jeśli ich treść lub forma godzą w dobre imię osób trzecich, naruszają przepisy prawa bądź dobre obyczaje, linię programową pisma i charakter publikacji.
- Tygodnik zastrzega sobie prawo do oznaczania reklam słowami „reklama”, „ogłoszenie płatne” lub równoznacznymi.
- Tygodnik nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe na skutek sił wyższych, które zakłóciły częściowo lub całkowicie produkcję lub dystrybucję tygodnika.
- Wymiary reklam i ogłoszeń znajdują się w cennikach dostępnych na stronie internetowej w dziale reklama. Ceny określone w cenniku są kwotami netto, do których należy doliczyć podatek VAT.
- Reklamy i ogłoszenia muszą być dostarczone do redakcji nie później niż 7 dni przed planowaną emisją zgodnie z harmonogramem Biura Reklamy.
- Reklamy przyjmujemy w formie elektronicznej. Można je przesłać e-mailem na adres a.mierzejewska@tygodnikprzeglad.pl . Reklamy powinny być przygotowane w skali 1:1. W reklamach „na spad” elementy graficzne i tekst powinny być oddalone od linii cięcia i grzbietu o co najmniej 6 mm. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jakość uzyskaną w druku.
- Projekt graficzny reklamy powinien spełniać następujące warunki techniczne:
Format: tiff, jpg, pdf, rozdzielczość 300 dpi.
Format banera: jpg, gif lub flash SWF.
- Istnieje możliwość opracowania graficznego reklamy w redakcji za dodatkową opłatą.
- Faktura za reklamę lub ogłoszenie wystawiana jest w dniu wydania pisma lub umieszczenia banera na stornie internetowej i przesyłana jest pocztą lub kurierem. Termin płatności wynosi 14 dni od daty wystawienia faktury.
- Wpłaty należy dokonywać na konto: Santander Bank Polska 72 1090 2851 0000 0001 2023 9821.
Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy