W jaki sposób Verseo łączy pozycjonowanie stron i Google AdWords?

W jaki sposób Verseo łączy pozycjonowanie stron i Google AdWords?

Świat marketingu internetowego coraz bardziej się poszerza. Istniejące narzędzia są wzbogacane o następne funkcje. Z drugiej strony pojawiają się też zupełnie nowe rozwiązania. Jednym z głównych ośrodków w tych realiach jest środowisko Google. Specjaliści z agencji Verseo znają ten obszar jak własną kieszeń. Dowiedz się, jak wykorzystują jego potencjał.

Od Google AdWords przez pozycjonowanie stron Verseo aż do kompleksowej obsługi

Prowadzenie kampanii płatnych w środowisku Google stało się fundamentem, na którym została zbudowana agencja Verseo. Innowacyjne podejście do realizacji usług stymulowało dynamiczny rozwój firmy. Specjaliści konsekwentnie poszerzali swój zakres kompetencji, a zespół systematycznie się powiększał.

Rodowód związany z Google AdWords jest widoczny do dziś. Verseo może pochwalić się największą liczbą certyfikowanych specjalistów w Polsce. Ponadto agencja została wyróżniona prestiżowym certyfikatem Google Premium Partner.

Równolegle rozwijany był dział SEO, który w coraz większym stopniu stanowił o sile firmy. Obecnie w zespole prężnie działa 25 doświadczonych pozycjonerów. Każdego dnia dokładają oni wszelkich starań, by marki klientów zwiększały swoją widoczność w sieci.

Google AdWords i pozycjonowanie stron – Verseo w służbie rozwoju

Skuteczne prowadzenie działań marketingowych wymaga wykorzystania różnych kanałów promocji. Należy poszukiwać wspólnych mianowników i przestrzeni, w których poszczególne narzędzia uzupełniają się wzajemnie. Niebagatelną rolę odgrywa również komunikacja pomiędzy poszczególnymi osobami zaangażowanymi w projekt. W związku z tym rekomendowanym rozwiązaniem jest obsługa kilku platform przez jeden zespół.

Takie podejście od lat sprawdza się w naszej agencji. Google AdWords i pozycjonowanie stron Verseo idą ze sobą w parze. Do realizacji każdej z tych usług przypisany jest dedykowany specjalista. Obie osoby pozostają ze sobą w ścisłym kontakcie.

Z jednej strony osiągasz coraz wyższe pozycje w ramach organicznych wyników wyszukiwania. Z drugiej strony zyskujesz ekspozycję za sprawą reklam zamieszczonych w sieci wyszukiwania. Dodatkowo marka jest prezentowana przez:

  • banery w sieci reklamowej,
  • remarketing,
  • kampanie produktowe,
  • reklamy na YouTube,
  • promocję aplikacji mobilnych.

Dzięki tym skoordynowanym działaniom można wykorzystać pełen potencjał marketingowy drzemiący w ekosystemie Google.

Technologia a Google AdWords i pozycjonowanie stron Verseo

Marketing internetowy ma coraz więcej wspólnego z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Absolutnym standardem są narzędzia analityczne pozwalające na konsekwentne wyciąganie wniosków dotyczących postaw użytkowników. Każdy ekspert ma również do dyspozycji specjalistyczne narzędzia wspomagające jego codzienną pracę.

Chętnie korzystamy również ze wsparcia sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Dzięki temu widzimy więcej, a kampanie są pod opieką bez przerwy. Ukoronowaniem współpracy są szczegółowe i przejrzyste raporty z poczynionych działań, które regularnie spływają do klienta. Dzięki temu można przez cały czas trzymać rękę na pulsie i mieć pełną kontrolę nad rozwojem swojej firmy.

Wydanie:

Kategorie: Aktualne, Promocja

Napisz komentarz

Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy