„Wprost” się wycofuje

„Wprost” się wycofuje

„Wprost” zasłynęło swego czasu z opublikowania danych wskazujących, jakoby miało ponad 2 mln czytelników. I chociaż z obliczeń wynikało, że każdy egzemplarz musiałoby czytać kilkanaście osób, tygodnik uparcie twierdził, że dane są jak najbardziej wiarygodne. Czas refleksji nastał jednak w redakcji „Wprost”. W ostatnim numerze gazeta chwali się już tylko tym, ile sprzedała numerów, ile one ważyły i ile to było stron. O czytelnikach ani słowa. Przeszli do konkurencji? Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2004, 40/2004

Kategorie: Przebłyski