Wyprzedaż a la Media Markt

Wyprzedaż a la Media Markt

Jak obciąć cenę, wcale jej nie obcinając? Na to pytanie odpowiedź znaleźli handlowcy z sieci supermarketów Media Markt. Oto bowiem zmywarkę, przed „wielką wyprzedażą” sprzedawaną za 1,6 tys. zł, w dniu przeceny można było kupić za jedyne… 1,6 tys. zł. Cała tajemnica handlowego zabiegu kryła się w adnotacji, z której wynikało, że cena urządzenia w przededniu wyprzedaży wynosiła 2,2 tys. zł. Jedno z haseł reklamowych sieci prowokująco definiuje jej klientów: „Nie dla idiotów”. Czyżby? Share this:FacebookXTwitterTelegramWhatsAppEmailPrint

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 03/2005, 2005

Kategorie: Przebłyski