Wystarczy jedna zmiana, aby zdobyć więcej klientów. To prostsze niż myślisz – sprawdź!
Biznes ma szanse na rozwój poprzez budowę dobrych relacji z aktualnymi klientami i przede wszystkim poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców. W tym celu warto analizować trendy oraz preferencje konsumentów. Może się bowiem okazać, że niewielka zmiana pozwoli na zdobycie nowych klientów na proponowane przez nas usługi lub towary.
Obecnie ponad 50% polskich konsumentów deklaruje finalizowanie swoich transakcji zakupowych za pomocą karty płatniczej. Program Polska Bezgotówkowa, który powstał w 2018 r., skutecznie promuje wśród przedsiębiorców płatności bezgotówkowe. W ramach Programu każdy właściciel biznesu może otrzymać bezpłatnie na rok nawet 3 terminale, dzięki którym jego klienci będą mogli wygodnie płacić kartą, telefonem czy zegarkiem.
Jedynym warunkiem skorzystania z Programu jest nieposiadanie terminali płatniczych w przeciągu ostatnich 12 miesięcy. Co ważne, od 1 maja 2020 r. wprowadzono udogodnienie dla przedsiębiorców z sektora prywatnego międzymiastowego transportu. Oni bowiem mogą otrzymać nawet 20 terminali płatniczych.
Terminale stacjonarne i przenośne. Który wybrać?
Istnieje wiele rodzajów terminali, które z łatwością można dostosować do charakteru prowadzonej działalności.
• Terminale mobilne – mają wbudowaną baterię, w związku z tym nie potrzebują zasilania sieciowego. Działają dzięki łączeniu się z siecią komórkową lub za pomocą Wi-Fi. Istnieją również modele Dual SIM, które świetnie sprawdzają się w miejscach o utrudnionym zasięgu. Są niewielkie i lekkie, dzięki temu bardzo wygodne w użyciu. Świetnie sprawdzą się w takich przedsiębiorstwach jak bary, kawiarnie, restauracje, taksówki, firmy kurierskie.
• Terminale stacjonarne – funkcjonują bezpośrednio przy punkcie dokonywania transakcji. Najczęściej wybierany typ terminala płatniczego, który zagwarantuje niezawodne funkcjonowanie niezależnie od dostępności sieci mobilnej. Świetnie sprawdza się w branżach takich jak sklepy, stacje benzynowe, stanowiska gastronomiczne, punkty usługowe.
Zalety
Bezpośrednich zalet instalacji terminali płatniczych jest naprawdę wiele. Przede wszystkim, oferując transakcje bezgotówkowe otwieramy się na nowych klientów, którzy preferują ten typ płatności. Dzięki temu dostosowujemy funkcjonowanie naszego biznesu do preferencji potencjalnych klientów. Ponadto terminale płatnicze w Twojej firmie to:
• mobilność – gwarantuje to wygodną obsługę klientów;
• NFC – płatności zbliżeniowe w takiej formie, jakiej klient sobie życzy: karta, zegarek, smartfon;
• cash back – wygodna wypłata gotówki za pomocą terminala;
• czas transakcji – szybsza obsługa płatności to krótsze kolejki;
• branding – terminal z Twoim logo na wyświetlaczu buduje nowoczesny wizerunek Twojej firmy.
Co należy zrobić, aby otrzymać bezpłatne terminale? Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://www.polcard.pl/rozwiazania-dla-ciebie/terminale-platnicze/.
Warto dołączyć do Programu Polska Bezgotówkowa i bez ponoszenia kosztów sprawdzić, jak płatności bezgotówkowe wpłyną na biznes.
Odpowiedz na treść artykułu lub innych komentarzy