Z Volkswagenem tylko tu

Z Volkswagenem tylko tu

Konkurencyjne ceny, wysokie rabaty dla klientów, najwyższy poziom obsługi technicznej Tuż obok ul. Puławskiej, jednej z najbardziej uczęszczanych arterii Warszawy, od 2006 r. przy ul. Gruchacza znajduje się okazały obiekt POL-MOT Auto. Mieści się tu salon samochodowy marki Škoda oraz autoryzowana stacja obsługi Škody i Volkswagena. Przez ostatnie pięć lat wykonywano tu przeglądy i naprawy aut marki Škoda, a uruchomienie w 2009 r. serwisu Volkswagena było kolejnym strzałem w dziesiątkę. Nowa stacja obsługi szybko zyskała popularność wśród właścicieli tych pojazdów. – Zadecydowała o tym zarówno lokalizacja – przy ruchliwej arterii, na obrzeżach wielkiej dzielnicy Ursynów – jak i nadzwyczaj konkurencyjne ceny. Mamy bardzo dobrze wyszkoloną ekipę pracowników, którzy z dużą troską traktują naprawiane samochody. Klientów nam przybywa, cały czas zachęcamy, by wybierali właśnie naszą stację – mówi Krzysztof Machera, dyrektor ursynowskiego oddziału POL-MOT Auto. Skuteczną zachętą jest program promocyjny, trwający od 1 września do końca 2011 r. Każdy, kto w tym czasie zjawi się ze swym volkswagenem w serwisie przy ul. Gruchacza 39 (róg Puławskiej), może skorzystać z Promocyjnego Pakietu Usług Serwisowych. Obejmuje on specjalny rabat na wszystkie usługi: 15% na części zamienne i aż 20% na robociznę, jak również bezpłatne czyszczenie i dezynfekcję klimatyzacji. Na czas wykonania naprawy czy przeglądu klient ma do dyspozycji samochód zastępczy. Po wykonaniu usługi otrzymuje zaś kartę rabatową upoważniającą do identycznego upustu (15% na części, 20% na robociznę), ważną 12 miesięcy od daty wykonania pierwszej usługi, czyli można będzie z niej korzystać także w 2012 r. przy następnej naprawie czy przeglądzie. Jeśli ktoś w tym czasie przyjedzie na trzecią wizytę w serwisie, np. z innym autem VW czy Škody, już jako stały klient otrzyma dodatkowe ekstraupusty (do 10%), przysługujące lojalnym bywalcom ursynowskiego oddziału POL-MOT Auto. Koncern VW może być dumny Serwis Volkswagena przy Gruchacza warto odwiedzać. W lewobrzeżnej Warszawie nie ma innej równie dobrze wyposażonej autoryzowanej stacji tej marki oferującej tak korzystne warunki cenowe. Wykonywany jest tu pełny zakres prac mechanicznych i elektrycznych oraz naprawy powypadkowe. Dotyczy to wszystkich modeli aut osobowych VW. Od najnowszych, które dopiero weszły na rynek, po najstarsze. – Nawet jeśli przyjedzie do nas właściciel kilkudziesięcioletniego garbusa lub jakiejś rzadszej wersji, np. Karmann Ghia, też naprawimy mu auto – zapewnia Grzegorz Szczytowski, zastępca dyrektora oddziału i kierownik serwisu. Stacja dysponuje dziewięcioma stanowiskami obsługi, zatrudnia 15 mechaników i pięciu doradców serwisowych, w tygodniu pracuje w godz. 6-22. Standard usług i wyposażenie są dokładnie takie same jak w najlepszych niemieckich stacjach serwisowych. Do napraw volkswagenów mechanicy używają niemal tysiąca specjalistycznych narzędzi produkowanych lub autoryzowanych przez niemiecki koncern. W hali warsztatowej stosowane są najnowocześniejsze ścieżki diagnostyczne do badania hamulców, przyrządy do ustawiania geometrii zawieszenia, urządzenia do serwisu klimatyzacji oraz wiele, wiele innych. I w Niemczech, i w Polsce używane są urządzenia do diagnostyki elektronicznej VAS 5051 B, mające łączność online z portalem serwisowym VW. Wystarczy podłączyć urządzenie do gniazda diagnostycznego w samochodzie. Gdy diagnosta wprowadzi odpowiednie parametry, na monitorze pojawi się diagnoza usterki. „Klient szczególnie zadowolony” Oczywiście, by stosować tak nowoczesne urządzenia, trzeba mieć dużą wiedzę specjalistyczną. Pracownicy serwisu przechodzą więc częste szkolenia – nawet kilka razy w roku – w poznańskim centrum szkoleniowym Volkswagena. Poznają tam specyfikę obsługi każdego modelu VW, uczą się pracy na najnowocześniejszym sprzęcie, analizują specjalistyczne programy informatyczne, technologiczne, magazynowe czy finansowe wykorzystywane w serwisie. Potrzebna jest do tego otwarta głowa, więc w ursynowskiej stacji pracują najlepsi wyłonieni w konkursach. Regularnie szkoleni są także doradcy, którzy opanowują nie tylko wiedzę techniczną, lecz także najwyższe standardy obsługi klientów. Klienci muszą bowiem być w 100% zadowoleni z wykonanych usług. Doradcy mają z nimi bezpośredni kontakt. To oni pierwsi dowiadują się, co się stało, i przyjmują zlecenie. Wstępne oględziny wykonują z udziałem klienta na specjalnie wydzielonym stanowisku. – Doradca pełni u nas bardzo ważne funkcje. Klientowi organizuje usługę, a mechanikowi pracę. Ocenia, co należy zrobić, przekazuje te informacje

Ten artykuł przeczytasz do końca tylko z aktywną subskrypcją cyfrową.
Aby uzyskać dostęp, należy zakupić jeden z dostępnych pakietów:
Dostęp na 1 miesiąc do archiwum Przeglądu lub Dostęp na 12 miesięcy do archiwum Przeglądu
Porównaj dostępne pakiety
Wydanie: 2011, 41/2011

Kategorie: Kraj